Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Τι έπαθε ο άνθρωπος...(vid)

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 13, 2014

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια βόλτα με τα πόδια, στην ήσυχη και χιονισμένη πόλη.
Να περπατάς στο πεζοδρόμιο και να απολαμβάνεις το χιόνι, υπό το φως των προβολέων. Μόνο που πρέπει να προσεχείς και τα εκχιονιστικά!

Ο κύριος περπατούσε στο χιονισμένο New Jersey, όταν είδε άξαφνα να έρχεται με μεγάλη δύναμη προς το πρόσωπο του ένα τεράστιο «κύμα» χιονιού. Σε δευτερόλεπτα βρέθηκε στο έδαφος, προσπαθώντας να καταλάβει από του ήρθε.

Φυσικά, ευθύνη γι αυτό έχει ο οδηγός του εκχιονιστικού, ο οποίος έπρεπε να μειώσει ταχύτητα όταν πλησίαζε στο πεζοδρόμιο, ακόμα και αν δεν υπήρχε άνθρωπος.

zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου