Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Κάνει snowboard στο κέντρο της Νέας Υόρκης! [Video]

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 17, 2014

Ο χειμώνας έχει χτυπήσει για τα καλά τις ΗΠΑ, υπάρχουν, όμως, και κάποιοι που το... απολαμβάνουν!
Ο χιονιάς που έχει πλήξει πολλές πολιτείες των ΗΠΑ έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα τόσο στην καθημερινότητα των κατοίκων όσο και στις συγκοινωνίες.

Ο Casey Neistat, λάτρης του σκέιτ είπε να το διασκεδάσει, έτσι πήρε τη σανίδα του snowboard και είπε να κάνει τη βόλτα τους στους κεντρικούς δρόμους της Νέας Υόρκης!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου