Ο Δήμαρχος του Βίλνιους, πρωτεύουσας της Λιθουανίας, βραβεύει τους καλύτερους φοιτητές του Πανεπιστημίου της πόλης.
Δείτε πώς εμφανίστηκε και παρέλαβε το βραβείο της, η καλύτερη φοιτήτρια της χρονιάς:
ΠΗΓΗ www.aftodioikisi.gr
© 2014 ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!. All Rights Reserved.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου