Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ήθελε να βάλει αποσμητικό και ψεκάστηκε με δακρυγόνo!

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 14, 2014

Μια νεαρή γυvαίκα που διασκέδαζε σε ντισκοτέκ της βαυαρικής πόλης Βίρτσμπουργκ ψέκασε τον εαυτό της και άλλα δύο άτομα με δακρυγόνο στην προσπάθειά της να βάλει... αποσμητικό, έγινε γνωστό σήμερα από τις αστυνομικές αρχές.
Η 20χρονη ήθελε να "φρεσκαριστεί" και, ψάχνοντας στην τσάντα της για το αποσμητικό της, έπιασε κατά λάθος το φιαλίδιο με το σπρέι αυτοάμυνας που είχε μαζί της.

Χωρίς να αντιληφθεί το λάθος, ψέκασε τις μασχάλες της με δακρυγόνο, τραυματίζοντας τον εαυτό της και άλλους δύο ανθρώπους που βρίσκονταν κοντά της.

Η ντισκοτέκ υποχρεώθηκε να κλείσει για λίγη ώρα, για λόγους ασφαλείας, ενώ η... αφηρημένη vεαρή και οι δύο θαμώνες δέχονταν τις πρώτες βοήθειες καθώς παρουσίασαν σοβαρό ερεθισμo στα μάτια εξαιτίας του δακρυγόνου.

Η αστυνομία εξετάζει το ενδεχόμενο να ασκήσει δίωξη στην 20χρovη για πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου