Τις τελευταίες μέρες το κρύο είχε γίνει αρκετά τσουχτερό και ο καιρός είπε να μας ανταμείψει σήμερα με μια ηλιόλουστη μέρα.
Έτσι, η Άρτεμις Αλεξανδράτου είπε να... βάλει κάτι πιο ανάλαφρο για να μη σκάσει από τη ζέστη, αφού η μέρα δεν ήταν για μπουφάν.
Η Άρτεμις ανέβασε στο Instagram μια φωτογραφία που κρατά το μικρόφωνο στο χέρι και τραγουδάει και φοράει ένα αέρινο, στράπλες μπλουζάκι και πιθανότατα είναι από το καλοκαίρι, αφού φαίνεται η διχρωμία στο δέρμα της και το σημάδι του μαγιό.






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου