Αν σας πιάνει ίλιγγος όταν ανεβαίνετε σε ψηλό όροφο πολυκατοικίας τότε καλύτερα να μην δείτε το βίντεο...
Είναι μια νέα μόδα ή καλύτερα μια νέα τρέλα που φυσικά ξεκίνησε από τη Ρωσία!
Τι ακριβώς κάνουν; Αναρριχόνται σαν τον spiderman σε γερανούς και κυριολεκτικά κρέμονται με το ένα χέρι χωρίς καμία απολύτως ασφάλεια!
Read more:www.newsbomb.gr




0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου