Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Εσύ ξέρεις ΠΟΤΕ είναι η καλύτερη ώρα για να πηγαίνεις στο ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ;;; ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ!!!!!

Κυριακή, Φεβρουαρίου 16, 2014

Το να πηγαίνεις στο γυμναστήριο βράδυ μπορεί να έχει μεγαλύτερα οφέλη στην καρδιά από το να ιδρώνεις το πρωί, σύμφωνα με νέα έρευνα από την Κίνα.
Οι άνθρωποι που έκαναν ασκήσεις μετά τις 6 μ.μ. είχαν 19% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιακές παθήσεις από εκείνους που έκαναν γυμναστική πριν από τις 8 το πρωί.

Άρα οι γιατροί μας έδωσαν μια συμβουλή: ασκηθείτε 4 φορές την εβδομάδα το βράδυ και θα αποφύγετε τα καρδιακά επεισόδια.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου