Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ότι πιο μακάβριο έχετε δει -Εθαψαν ζωντανό άνθρωπο σε αναπαράσταση κηδείας (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Τρίτη, Φεβρουαρίου 11, 2014
Το πλέον μακάβριο φεστιβάλ του κόσμου έγινε σε μία μικρή πόλη κοντά στην Αβάνα.
Με το αλκοόλ να ρέει άφθονο οι κάτοικοι οργάνωσαν την πιο κεφάτη κηδεία στον συμπολίτη τους.

Ο «νεκρός» ξάπλωσε αναπαυτικά στο φέρετρο και οι υπόλοιποι τον... έκλαιγαν. Μάλιστα στη σκηνοθεσία υπήρχε και η περίλυπη χήρα, μία ηλικιωμένη γυναίκα που σπάραζε για τον «καλό άνθρωπο που χάθηκε», όπως έλεγε.

Στη συνέχεια οι κάτοικοι συνόδεψαν τον... μακαρίτη στην τελευταία του κατοικία, όπου μάλιστα το φέρετρο μπήκε κανονικά στον τάφο για να ολοκληρωθεί το τελετουργικό. Αμέσως μετά ρίχνουν αρκετό ρούμι στο στόμα του «νεκρού» ο οποίος... ξαναγεννιέται.

Η συγκεκριμένη περίεργη γιορτή γίνεται στις 5 Φεβρουαρίου κάθε χρόνο τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, όπως αναφέρει η Daily Mail, στο Σαντιάγο ντε λας Βέγκας.









Πηγή: www.iefimerida.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου