Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Κουρελιάζοντας την Apple

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 12, 2014

Ο Κονίλο αποφάσισε να ξεκινήσει μια εκπομπή στην οποία θα κουρελιάζει διάφορα θέματα που τον ενοχλούν.
Σειρά είχε η Apple.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου