Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Κουρελιάζοντας την Apple

Τρίτη, Φεβρουαρίου 04, 2014
Ο Κονίλο αποφάσισε να ξεκινήσει μια εκπομπή στην οποία θα κουρελιάζει διάφορα θέματα που τον ενοχλούν.

Σειρά είχε η Apple.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου