Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Απίστευτη φάρσα! Πήγε με 500ευρω στα διόδια...

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 20, 2014

Πήρε ένα 500άρικο και προσπάθησε να πληρώσει με αυτό. Ο διάλογος;
Απολαυστικός!
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ παρακάτω...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου